torsdag 9 oktober 2008

svenska stoltheter och en grym jäkel.

man brukar väl ungefär säga som så att har man inget
vettigt att säga så ska man inte öppna käften. eller för att sätta det in i ett sammanhang,
har man inget vettigt att blogga om, så ska man väl inte blogga om det.

men man kan ju ochså säga som så att, det skiter jag i.

istället lägger jag upp 6 st (kjolkorta) videor, börjar med en superduper söndagskonsert
på john dee i oslo för några veckor sen. grymt. BON IVER:






sedan slänger jag upp 2 videos från winnerbäck, för några månader sedan:





och här har jag slängt upp 3 styck hellströmvideor från öyafestivalen
i somras. eller i slutet av den iaf. jag får ursäkta för vissa inslag av moa och mig.








även om hellström var så sjukt grym så ångrar jag något så
hemskt hemskt otroligt fruktansvärt mycket att jag inte filmade
den bästa och grymmaste artisten jag sett på scen, en av mina stora favoriter,
större än coldplay i globen .. mina damer och herrar : N I C K C A V E! i egen hög person.
han var mannen hela dagen, kvällen , natten och morgonen.
så sjukt jävla bra som det bara kan bli.



tar ett citat från annaflisa, bästa rumskompisen, som ringde precis:

jag gick upp vid 7, nu på kvällen ..
vet du när jag gick och la mig igår? 1 på natten!
har sovit ända tills nu! men jag känner mig
liksom lättare på nåt sätt,

jag känner mig renare liksom ..
känns precis som att jag tagit knark, tror jag iallafall.

Inga kommentarer: