onsdag 8 oktober 2008

riktig jävla glass, tjejer och en runda på stan.

för det första så har jag äntligen fått tag på en riktig glass, Ben&jerrys, som jag skrev
om. det knullar i munnen, som sagt.











sedan så var jag hos matilda igår, emelie var ochså där, sedan kom andreas.
men tjejerna var inte så jäkla glada på att posera på kort, den här gången heller.










idag har jag vart i staden, det första jag fick se var en S C H E N K E R bil.
we like. :)

däru! fast det syns inte så bra, men det är rätt så bra.
fast jag skulle väl aldrig skicka några varor med det kanske.
nu när jag själv jobbar där. (inget ont, alls ngnsin överhuvudtaget, om min arbetsinsats. bara om alla andras, såklart.)






moa, som kom hem från oslo igår sjukskriven och allt, kom och hämtade mig
för en tur inom ikea. hon vet vad jag gillar tjejen. det är nästan så att jag överväger ett
förhållande där. hon gillar ju att jag bakar. men jag fick höra att det inte var ömsesidigt idag.
hon sa något i stil med: "sanna, alltså du är ju snygg naken och sådär .. men jag tänder liksom inte på dig. och jag skulle aldrig vilja se dig naken sådär." men jag vet att hon gillar mig ändå.
whätt så mycket med. och moa om du hör mig, du är skitsnygg naken!






min inte allt för ovanliga köttbulle-tallriks-bild.
OBS - jag käkade upp 4 styck av de 6 styck som ligger på bilden.
bilden missvisar alltså, rätt så mkt med. 2 styck fina bullar blev
kvarlämnade. förlåt, med stora bokstäver.




och moa, jo, hon gick alltså på ikea och tog en barn-pasta-tallrik.
så gnällde hon över och var rätt missnöjd över att de inte gav henne
en större portion. "Dem såg väl hur stor jag var." gammal, vuxen ..
hon ville ha priset för en liten men storleken av en stor.
giriga svenskar. norrmännen hade vid det här laget sagt : svenskefan!
men det går jämnt ut ändå. jag gnällde var 15 sekund över hur varmt
det var. FAN (!) vad varmt det var.





sen var moa så sjukt supersöt och ställde upp för min skull! hon tog på sig både den fula kjolen
och den hemska hatten. resultatet blev nästan
fint, med tanke på hur gräsligt det såg ut.
förlåt moa, men bilden gör dig FÖR MYCKET
rättvisa. det är fanimej orättvist.


















Och till sist så finns det ju, om än fruktansvärt, bevis på hur
roligt vi faktiskt har.

Inga kommentarer: