tisdag 14 oktober 2008

Jenna jameson och lite lax i ugnen.

jag är nu tillbaka i oslot, har ingen mobilsladd att slänga över bilder med till
bloggen. det är anledningen till dålig uppdatering. men! jag ska inte vara skitdålig,
utan kör på nåt mittemellan dålig istället ..


idag blire matprat.

  • jag har inhandlat lax för att ha den i ugnen tillsammans med lite andra godsaker.

  • jag slänger i creme fraiche i en bunke, steker upp champinjoner som jag såklart slungat i smör, slänger i dem i bunken ochså.

  • sedan smular jag upp lite fetaost och hivar i bunken tillsammans med lite skivad banan och ananasbitar.

  • för att få till lite smak i den här ugnslaxdängan så kryddar jag på med lite upplevelser som curry,aromat,vitlök och salt,peppar.

  • purjolöken glömmer jag såklart, så den hamnar på efterkälken, men jag hinner som tur är steka upp den innan jag hinner slänga in allt i ugnen. och ner med den i .. bunken!

  • laxen ligger förväntansfullt och väntar i den ugnssäkraformen, så jag slänger över hela bunkinnehållet över firren. TA DA! in med allt i ugnen och hoppas på det bästa!

  • till det här skivar jag upp potatis i lite bitar och kokar. lite citron på den när den är färdig. så blir bunkeinnehållet såsen till laxen.




























bara att njuta iväg ..
ikväll blir det en film som en arbetskompis lånade till mig.
jenna jameson som blir zombie som blir strippa. behöver jag säga mkt mer ..

Inga kommentarer: