lördag 4 oktober 2008

och jag rullar fram ..



idag så vill jag inte ramla fram, utan jag rullar ofrivilligt fram.
jävlarimig, vad mätt man blir på smörgåstårta.
pappa och jag åkte in till staden för att hämta den imorse ..
sen när vi hämtat den så sa han att han ville vara på den säkra sidan och
inte litade på smörgåstårta storlekarna. han hade då istället för att ta en till tre personer som
vi är .. eller en 5 pers. tårta .. tagit en smörgåstårta för 10 personer. ja, jävlarimig vad mätt
jag är efter 2 stora och whediga bitar. farsan är bra på smörgåstårta han. : )

nedanför är lite bilder för att illustrera hur smörgåstårtan kan ha sett/se ut ..
och även bilder på hur jag förmodligen kommer se ut! :)

ta tid på er och insup bilderna..
(ikväll ska jag även fejkgåut. alltså gå ut utan att dricka.
lustigt. mycket lustigt. så, ingen resorb kmr behövas för mig imorn.)



Och jag rullar gatan fram efter en smörgåstårtaräd .. lalalala.

1 kommentar:

Anonym sa...

fifan. smörgåstårta är verkligen inte ok att lägga ut på internet för en tjej där det bara finns fish & chips & mayo.

när/om du kommer över sen kommer jag alltså tvinga dig att få mig att rulla fram med en mysig-efter-flyg-smörgåstårta!